Dagen gick

Denna dagen har gått så snabbt att det känns som om jag precis gick upp. Morgonen var skitjobbig eftersom jag gick upp vid halv fem och inte fick sova om. Myskillarna var däremot rara hela förmiddagen och när Emil vaknade vid 11(!) åt vi lunch tillsammans. Efter maten tog Emil småkillarna och gick för att göra ett studiebesök på hans jobb. Jag fick stanna hem och sova i flera timmar, vilket jag kan tala om behövdes. Känns som om jag aldrig varit så trött i hela mitt liv. När jag vaknade kände jag mig inte som en ny människa. Jag kunde nog somnat om och sovit hela natten. Däremot hade jag övningskörning och sen ett pass på gymmet. Efter det kände jag mig ovanligt pigg. Imorgon är det jobba som gäller och Emil ska vara hemma och umgås med smågrabbarna, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0