Helgen som varit...

Efter mitt muffinsbak och min kära familj på besök så begav jag mig till Niklas på fredagkvällen för att dricka vin och sjunga Singstar. Niklas var sur över att spelet buggade och jag kände att det kom lite antydningar om att det skulle vara mitt fel, då det var jag som använt spelet senast. Efter några timmar så upptäcktes det att Niklas bara hade kopplat sladdarna fel!? Förutom det lilla missödet så var kvällen helt perfekt. Det var schysst sällskap och när det bara var någon timma kvar tills stan stängde så gick vi till Platens där det blev en del skakande och sen en skön promenad hemåt.
Lite fulbilder från fredagen. Klicka på bilden om den ska bli större.
Lördagen var lugn och spenderades med min lilla familj. Jag bröt mot lagen vid ett tillfälle, men annars lungt som sagt.


Söndagen. Jag tror det är få gånger som jag har varit så orolig i hela mitt liv. Min oro var över lilla Elliot som hade 39,4 i feber + diarré, vilket gjorde att han var slö och inte kunde behålla sin mat eller dryck. En eloge till sjukvårdsupplysningen som var väldigt hjälpsamma och ringde upp både vid halv tolv, klockan ett och halv tre för att kolla läget. Senare på eftermiddagen lyckades han behålla lite morotssoppa, vätskeersättning och ikväll förhoppningsvis vällingen. Febern låg runt 38,5 med panodil i kroppen fram till halv nio då den ökade till över 40 grader och höll sig där eller strax under hela natten. Nu på morgonen har den gått ned lite igen...får se hur det går resten av dagen.
Min supergoda blåbär- och hallonmuffin. Den var godare än vad den ser ut :P

Kommentarer
Postat av: sandra

Sjukt snygga bilder! Jag är mycket nöjd med din fotografprestation! Usch vad dumt att han är så sjuk, inte bra alls... hoppas att han snart mår bättre!

2009-11-16 @ 14:09:14
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0