Spjälsängar

När min mamma och syster var här i lördags för att ta hand om E o T så ställde vi in deras spjälsängar i vårt rum så att mamma och Veronica skulle slippa springa emellan vårt och deras rum om killarna vaknade mitt i natten. När vi kom hem så berättade mamma och Veronica att killarna i stort sätt sovit hela natten. Oj, det var bra tänkte jag och efter en vidare eftertanke så bestämde Emil och jag oss för att ha kvar sängarna i vårt rum natten till måndagen. Även den natten sov de hela natten utan vidare avbrott. Men inatt...har de nog vaknat varannan timma och vissa gånger samtidigt. Det blir att flytta tillbaka sängarna till deras egna rum inatt. 

Däckad Elliot efter att ha hällt i sig en hel flaska.
Theodore
Idag är det träningsdag men jag vet i ärlighetens namn inte om jag orkar träna. Gör du det Sandra?

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag går nog och tränar...hör av dej om du hänger på. Jag behöver få röra på mej lite, har suttit still hela helgen... :)

2009-11-03 @ 09:47:00
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/
Postat av: sistah

Theodore är snuskigt lik Emil på den där bilden :O

2009-11-05 @ 15:55:03
URL: http://veironflux.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0