Flasha brösten

Pinsamt! Emils mamma och hennes man var nyss här för att lämna en matta som vi skulle få av dom, jättesnällt! Däremot tror jag att jag råkade flasha brösten för dom under obestämd tid! Imorse tog jag på mig en skjorta som jag inte har kunnat ha sen innan jag var gravid, eftersom den är lite tajt vid bysten. Jag hade den på mig hela morgonen och det kändes bra, sen kom Emils mamma och hennes man förbi på en kaffe vid 11-tiden. När jag sen skulle gå och byta på Theo såg jag i badrumsspegeln att alla knappar vid bysten på skjortan hade gått upp! Jag kände bara att det blev jättepinsamt och tyckte det var så pinsamt att jag inte ville säga något till dom medan de var kvar. Så nu hoppas jag att ni läser detta, Björn och Dana, det var inte meningen att flasha brösten för er! Det som var bra med händelsen är iaf att nu vet jag vad jag inte ska ha på mig till jobbet på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Björn

Du ska inte vara så orolig! det var inget som jag var medveten om, Det var ju två små gullisar som intreserade mig!

2009-10-08 @ 13:06:44
Postat av: Rebecka

Jag är en orolig människa, det har jag ärvt av min mor :P ett socialt arv.

2009-10-08 @ 13:43:55
URL: http://bekkka.blogg.se/
Postat av: //E

Det var trevligt idag!Men kortet på mig kan du gärna ta bort!=D

2009-10-08 @ 17:54:42
URL: http://beautifulfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0