Protester över maten

Är precis hemkommen från flera timmars mys hos Camilla, Albert och Stina med fika och lek för grabbarna. Sandra var också med och även Camillas mamma var där en stund. Camillla har en hund som heter Uno, en dvärgschnauzer tror jag, som Elliot skyndade efter och Theo gömde sig för. Kul att se hur de reagerar olika på saker och ting.


Det var lite protester från killarna över deras lunch idag. De fick nämligen äta 5 månaders Stroganoff, vilket inte var så poppis. Deras tjut över maten sa mig: Mamma, vi är faktiskt 9 månader, 5 månaders mat smakar blä! Så, jag blandade deras mat med persiko- och mangopuré, det gick ned! Har fixat riktig mat till middagen!


Framsteg: Idag satte sig Theodore upp själv, med hjälp av babygymmet, men ändå, bra jobbat! Dessutom reste han sig nästan mot soffbordet, han ställde sig väldigt böjt upp tills han inte kunde komma på hur han skulle sätta sig ner igen :). Något säger mig att snart blir det inte en lugn stund här hemma!
Hittade lite bilder i kameran som min söta lillasyster måste ha tagit när hon var på besök. Elliot till höger, Theo till vänster.

Kommentarer
Postat av: Ingberg

hej gumman jag kan förstå att ni blir ledsena FÖRLÅT, men jag ville ha en riaktion! och har fått en del kommentarer, jag vet att ni inte är snåla och jag vet hur det ligger till, klumbigt av mig att skriva mina syskons respektive, finns ju bara du, liri och hans, jag syftar mesrt på mina vänner respektive men kändes dumt att bara skriva det! ledsen skall ta tillbaka det FÖRLÅT på riktigt.

2009-10-21 @ 16:59:16
URL: http://ingberg.blogg.se/
Postat av: //E

Duktga dom är ju!=) Snart blir det spring i benen för din del!=D när de börjar gå!=)

2009-10-21 @ 17:24:46
Postat av: //E

sv: ja jag hoppas med det försvinner! Men hon har ju några dagar på sig å bli bra! Feber kan ju komma å sen försvinna med!

2009-10-21 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0