Godmorgon världen

Så sanslöst vackert det är ute nu när allt är vitt! Längtar dock efter våren, men den som väntar på något gott....

Om sex dagar fyller E o T ett år, det är svårt att förstå. Häromdagen kröp de in i sitt rum och stängde dörren framför näsan på mig, snopen blev jag och undrade om de redan har tröttnat på att leka med sin mor. Jag behövde däremot inte undra länge då de några minuter senare kom utkrypande för att se vart jag var. Det är bra med tvillingar för även om de inte är med mig så är de ändå oftast på samma ställe. De kommer liksom alltid två och två, som bananer i pyjamas (ni som minns dom).
Idag ska E o T leka med sin kompis Klara som är tio månader och hade exakt samma bf som killarna. Hon är en livlig liten tjej så det kommer bli skoj! Efter det ska vi till Emils syster Magda och fira hennes 27-års dag. Den här gången ska jag inte glömma kameran!
Kram på er alla därute!

Kommentarer
Postat av: //E

Fyller den 20:e va?!! Va fort tiden gått!

2010-01-18 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0