Tjoho

Har precis ätit mat och väntar på finbesök från Camilla, David och lille Albert. Camilla sa att de skulle ha med sig en mindre lyckad paj, hmm säkert blygsamhet ;)

Nyår var lyckat förutom att det var lite dumt av mig att försöka hälla i mig en flaska Champagne efter tolv-slaget. Ville inte att något så gott skulle gå till spillo :) Som tur var hade vi barnvakt dagen efter!

Jaha idag har jag fikat med Sara och vi spenderade sedan någon timma på mellandagsrean där jag fyndade en jacka för 200 kr. Snygg var den dessutom. Efter shoppingen gick jag till Emils syster där resten av min familj befann sig. Det var fullt av liv där då Emils systers dotter och hennes vän skojade runt. Som vanligt hade jag oturligt nog inte med mig kameran. :( Mys var det iaf och efter en kopp kaffe där begav vi oss hemåt i snöyran. E o T somnade som två små stockar och sover än.....
Om man vill vara fin får man lida pin. Elliot diggade inte riktigt att ha på sig finskjortan på jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0