Grannar hjälps åt

Emil har "lånat" en kundvagn från Maxi och inte lämnat tillbaka den fast det var ungefär två veckor sedan vi var där. Detta tycker jag är oerhört pinsamt och jag blir irriterad varje dag jag går ut och ser vagnen stå där. Idag däremot så såg jag att kundvagnen äntligen har kommit till nytta. Vår granne som precis håller på att flytta in använder vagnen till att lasta sina tunga kartonger från bilen in i lägenheten. Det var alltså inte så dumt att ha en kundvagn stående här trots allt. :)

Kommentarer
Postat av: //E

jag tycker med dt är pinsamt om man får gå med kundvagn hem as jobbigt när man inte har körkort!Men här försvinner vagnen innan man´hinner blinka!Så det är skönt! Jobbigt å köra kundvagn hem om man inte kan få skjuts å handla!

2009-08-30 @ 17:36:07
URL: http://littleprincess.blogg.se/
Postat av: //E

sv: ok hoppas det blir bättre, fick tag i dom själv nu men vi skulle ringa läkaren imorron se va de säger då hatar å springa hos läkaren med henne=/ men vill ju samtidigt få reda på vad det är!

2009-08-30 @ 19:43:42
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0