Rekord

Oj vad många inlägg det har blivit nu på sistone. Det kan bero på att jag har haft rekord på besöksantal på bloggen, det var så uppiggande att jag måste skriva lite extra ;).
Theos öga verkar vara bra idag! Skönt skönt!
Till, vad jag antar, min frisörs fasa så har jag tonat håret hemma, brunt....eller som det stod på förpackningen: Hazelbrown. Anledningen till att jag färgade hemma var att jag var skittrött på att vara blond och det var ganska nyligen jag var hos frissan, så 75 kr istället för 1300 kr kändes bra. I de 1300 kronorna ingår såklart även klippning, men det behövde jag inte just nu. Det kändes helt ok efteråt, lite mera som mig själv faktiskt!
Jag, Elliot och Theodore på bilderna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är mycket snygg som brunett! Å bäbisarna är juh snygga som dom är...särskilt när de lägger till me ett leende! :)

2009-08-31 @ 23:45:04
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/
Postat av: //E

sv: Ja han jobbar! Fina kort!=)

2009-09-02 @ 08:25:25
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0