Skänningemarknad

Eftersom det känns som min tid oftast inte räcker till så blir ibland mina inlägg något försenade. Förra torsdagen så var jag på Skänningemarknad med mina kära väninnor Sofia och Sara. Det var en strålande dag och solen stekte i våra nackar. Vi började att leta efter ett matstånd och efter många om och men så köpte vi lite marknads-sunkig mat, men värst var nog ändå att Sara köpte en hel ål som försäljaren stod och viftade med. Jag hittade ett par trosor (ja det stod så på lappen, själv kanske jag skulle säga underbyxor men whatever) och ett par mössor till grabbarna. En telenor-snubbe gjorde mig tokig genom att försöka få mig att skaffa ett ytterligare abbonemang (no!) och jag köpte såklart kokostoppar som är så poppis på marknader.
 

Nu när jag tittar på mössbilden på Elliot så ser man verkligen hans skelögda jag. Eller är det jag som är trött och fokuserar på bildens mitt? Ja, näe nu är det dags att åka och vattna Sandras törstiga blommor innan de går vidare till en bättre plats och lämnar denna jord. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0