Julhelgen

Julhelgen är inte förbi än, men familjen Ladén/Ingberg är hemma i sin lägenhet och pustar ut efter att ha firat julafton i Rimforsa och juldagen i Vadstorp. Båda dagarna var superhärliga. Jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på hur stora, fina familjer Emil och jag har.


Julafton i Rimforsa firades hos min bror och i år fick vi även nöjet att ha min farmor hos oss, även min brors svärföräldrar förgyllde stämningen. Vi bjöds på god mat, spelade biljard, pratade, öppnade fina julklappar och pratade. Ser fram emot att även fira nyår i Rimforsa nästa vecka. :)
Jultomten i Rimforsa

T o E i sina julskjortor. Däremot åkte julkläderna av ganska snabbt efter en liten olycka :P

Pappa och syster

Elliot fick en mask!?! i julklapp av sin kära mor och far.

Killarna fick varsin bil av mormor och morfar, ingen orkade egentligen provköra men deras pappa ville ha ett julkort :P
Juldagen i Vadstorp var hos Emils mamma och hennes man. Tråkigt nog glömde vi kameran, men ev kan ni se bilder från dagen på : ingberg.blogg.se. Även där åt vi god mat och öppnade fina paket. E o T mös i allas famnar och somnade tillslut även där. Vi såg lite på film och sen var det dags att bege sig hemåt. En alldeles lagom och mysig dag!


Ja, E o T:s första jul blev lyckad! Nu är det skönt att vara hemma och ta det lungt. Hela helgen blir familjemys och ikväll kommer även Sofia hit för att joina oss. På måndag och tisdag blir det att jobba för min del och Emil ska umgås med killarna. Det kommer bli bra, speciellt för E o T att få lite egen pappatid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0