Mitt barn är en hund!?

Klockan är 8:40 och alla vanliga människor börjar vakna till liv, kan jag se genom mitt köksfönster. Jag och småkillarna gick upp klockan sex. Nu har de däremot precis vaknat efter en halvtimmas vila, som jag ägnade åt att duscha, nice! Jo, när jag åt frukost i morse så ställde sig T vid borde och lät "öh-öh-öh". Jag sa: Vad vill du? Han fortsatte med sitt öh-ande, men på ett mer gnällig sätt och försöker sno min macka. Mitt barn tigger mat som en hund? :P Jag gav honom lite ost från min macka och sen gick jag för att fixa frukost till min hungriga pojk.

Om man vill skilja på killarna genom en ögonglimt så är den som står upp Theo och den som sitter på knäna Elliot. Men, idag var det två stycken killar som stod mot soffan och försökte sno min morgontidning. Good work Elliot!
Så här glad är Elliot när han har lärt sig stå :P
Theo testar hur människokött smakar.

Kommentarer
Postat av: ingberg

Hej sötis! pussa sötisarna från mig! saknar er massor, ses den 25e puss

2009-12-20 @ 16:20:26
URL: http://ingberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt! Skulle inte gett honom vid bordet, de kan ju börja snugga då ;)

2009-12-23 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0