Tjoho.

Angående killen jag blir arg på så undrade en vän till mig idag, vem han var. Jag kan säga att det är någon som jag träffar väldigt sällan, kanske ett par gånger per år och garanterat inte läser min blogg. Så nu var det sagt.


Jaha, inatt sov min syster och hennes kille här. Mitt i natten hör jag både E o T skrika. Jag springer in och då står Veronica redan böjd över T:s säng och säger något som: Såja, såja..... men båda skriker i högan sky och någon napp har hon inte gett dom?!? När jag kommer in tror jag att jag säger till henne att gå och lägga sig och hon luffsar iväg. I morse hade hon inget minne av denna händelse. Där ser man. Man har en liten sömngångare till syster. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0