yej

Fick godkänt på tentan som jag gjorde i december :) Nu gäller det bara att få godkänt på den på torsdag och sen är jag klar för i år! 

Om någon månad eller två så kommer mitt liv att vara helt annorlund. Våra små pojkar kommer och nu är de så efterlängtade. Hade ett par förvärkar igårkväll men det var nog mest för att jag var lite uppstressad, annars känns allt bra. Ska snart börja gå på tvillingträff och föräldraträff mm. Hoppas att få ut en hel del av dom, men jag tror nog att det kommer att flyta på när tvillingarna väl kommer. 

Emil är i Danmark och tittar på thaiboxningsmatch nu, saknar honom jättemycket men har sovit otroligt skönt inatt mot vad jag brukar göra. Jag har inte vaknat mitt i natten av att någon har suttit och spelat guitarhero :)

Veronica sov här inatt, det var mysigt men vi var så trötta så vi gick väl och la oss runt halv tolv. Hon kommer att sova här inatt också eftersom hon behöver plugga, vilket jag också ska göra. Det kan dock hända att det blir någon film om det går något bra på tv eller lite "true blood". 

Det är så mycket som jag har tänkt att göra innan bebisarna kommer så jag tror att jag borde sätta mig någon dag och skriva en lista, är ju så glömsk nu när jag är gravid. Appropå det så läste jag idag att det sägs att hjärnan krymper när man är gravid och att korttidsminnet blir sämre, det är svårare att lära in något nytt, hmmmm, skönt att ha något att skylla på om tentan skulle gå åt.....

Näe nu ska jag fortsätta plugga för imorgon ska jag baka smörgåstårta, fika med Angel och diskutera tentan med Carolina.

Tjopa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev inga en, två månaders väntan på förändringen! :)

2009-01-21 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0