Kortkväll

Igår var jag hos Emils systers vän Madde och spelade Gin Rummy med Emils syster, Sofia och Madde såklart. Det gjorde susen att komma hemifrån en sväng, dricka lite vin och spela bort sina pengar. Eller näe, jag spelade inte bort mina pengar för jag vann alla andras pengar, hehe som tur var handlade det bara om 80 kr totalt. Ja det var verkligen trevligt, lite synd om Madde dock som var så bakis så hon fick besöka toaletten ett antal gånger under kvällen, och då inte för att uträtta sin behov :P. 

Idag har jag och mina boys gått på stan för att köpa pyjamasar. De har nämligen bara en pyjamas var som passar eftersom de växer som små ogräs. Jag hittade iaf två stycken tvåpack på HM, ett med robotar och ett med något djur på. Det var helt galen rea på HM (förutom på bebiskläderna, typiskt!) så jag hade vissa problem med att komma fram och när jag väl kom fram till bebisavdelningen så hittade jag ett hörn där jag kunde parkera vagnen medan jag själv letade efter kläder. När jag stod och försökte hitta rätt storlek på pyjamasarna så fick jag plötsligt lite panik över att jag inte kunde se vagnen och att någon kan komma förbi och sno barnen, så jag skyndade mig att ta det jag skulle ha och gick snabbt till kassan. Knäpp man är ibland va ?!?

Jag hörde Theodore skrika och när jag gick för att titta efter vad som stod på låg Elliot och höll fast eller drog i Theos arm. Ajabaja.




Kommentarer
Postat av: Josef

Haha! Gotta love Elliots Hitler-blick :D

2009-07-15 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0