Lillasyster

Nu har världens underbaraste lillasyster tagit studenten i ösregnet. Stackarna som fick stå på sina traktorflak och frysa, men de fick väl hålla värmen med lite alkohol. 

Studentlunchen var i Linghem hos Louise mamma. Louise som är Josefs fästmö tog också studenten igår så hennes familj tyckte det var en bra idé att slå ihop allt i ett. Det bjöds på väldigt god mat som Louise pappa (som är kock) hade lagat, däremot var det ganska kallt eftersom vi satt ute i partytält. Elliot och Theodore charmade Louise släktingar och jag hann knappt blinka förrän Theodore var borta. Louise mammas syster hade då kidnappat honom till övervåningen där resten av hennes familj befann sig och när jag gick upp för att titta till honom så satt hela familjen engagerad i hans matning. Jaha tänkte jag och gick själv iväg för att äta. 

Flashbacks: Jag minns då Veronica var liten och vi var på semester i Göteborg. Hon gick väldigt sakta när vi skulle ta spårvagnen till mormor och morfar, då upptäckte vi att hon gick och plockade upp fimpar som hon stoppade i sin jackficka. Hon menade att fimparna var fina och några hade faktiskt läppstiftsavtryck på sig. Mamma berättade för Veronica att cigaretter är äckliga och att hon fick sluta upp och samla på dom. Min lillasyster gav då upp sitt samlande och jag hoppas att inte kommer att återta det om några år, då det säkerligen skulle vara av en helt annan anledning än att cigaretter är fina. 

Jag tror att min syster får en lysande framtid och att hon kommer att skapa sig många erfarenheter av allt som kommer att komma i hennes väg!

Kommentarer
Postat av: //E

sv: hon är bättre nu som tur är! Hoppas de blir bättre snart!Får ses snart ju!När alla nu är friska igen!

2009-06-14 @ 16:25:22
URL: http://littleprincess.blogg.se/
Postat av: veronica

Aww :) heheh förhoppningsvis hamnar jag inte där igen! xD Så mysigt det var att vara hos er i lördags :)<3

2009-06-15 @ 12:49:32
URL: http://darkviwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0