Härlig födelsedag och ett bra dop

Under den långhelg som nu är förbi så har jag både hunnit fylla 25 år och mina barn har döpts. En födelsedag som startade med frukost på sängen, lite besök av en god vän till Emil + hans familj och sedan hade jag en supertrevlig kväll med mina vänner, smörgåstårta, vin och singstar. Vad mera kan man önska sig! Min och Emils familj kom och firade mig på fredagen och på söndagen var det dop som gällde. 

Här är iallafall en del av de presenter som jag fick när jag fyllde år. Sweet!



I fredags (22 maj) så fick en god vän till Emil en liten son. Han föddes i v 33 och mår efter omständigheterna bra. Jag har suttit här på morgonen och plockat ihop lite kläder till den lille, stl 46-50 kläder, som våra killar hade när de var sådär pyttesmå. Det kommer nog bli en tuff tid för den lilla pojkens föräldrar den närmaste månaden, jag och Emil tänker på dom lite extra. Nu ska jag mata Ellipelli och sen skynda iväg till sjukhuset för att lämna kläderna och köpa järn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0