Torsdag morgon

Nu sitter jag här i soffan och mina små pluttar ligger i ena hörnet och sover. Idag började morgonen med ett lite aggressivt humör från min sida. Emil kom nämligen in och väckte mig strax före åtta och sa att han skulle dra till jobbet, detta ingick inte i min plan över morgonen eftersom jag trodde att han skulle åka vid halv nio som han brukar. Jag hade tänkt att duscha och äta frukost medan han såg till E o T. Emil erbjöd sig att stanna medan jag duschade men då kände jag för att bara ta det lungt och äta frukost, duscha kan jag göra senare. Så Emil gick till jobbet och nu sitter jag här och har precis ätit mackor, yoghurt med smak av persika och vitt te, en banan, ett glas vatten och en kopp kafffe, najs! Ja och sen fick jag såklart dåligt samvete för att jag skällt på min älskling utan någon speciell anledning så jag ringde och bad om ursäkt. Nu känns allt bra och jag ser fram emot en promenad med Carolina and the dogs senare idag. 

Jo sen i tisdags har jag ny frilla och ny hårfärg. Blond och korthårig. Det blonda känns väldigt somrigt och det korta är så praktiskt för jag slipper dregel och spyor i håret :)

E och T har börjat sova ganska länge om nätterna nu, ca 5 timmar i sträck, vilket är otroligt skönt! Inatt däremot så sov de bara tre timmar men det kanske berodde på att jag, barnen och sandra gick en promenad till Camilla i ryd och sen sov de i vagnen när vi kom hem så de sov ungefär tre timmar i vagnen. 

Näe nu börjar det röra sig och skrika under filten i soffan så det är bara att lämna datorn och börja mata barn.


Mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0