Ajaj

Nu har jag varit på vårdcentralen med E och T för att en sköterska skulle ge dom sin första dos av svininfluensavaccinet. Det gick bra, killarna grät såklart när de fick sprutan men tystnade ganska snart efter. Sköterskan frågade om jag ville välja varsitt bamseklistermärke till killarna, de ville jag, jag valde lille skutt till lilla E och skalman till T. Det passade dom bra och klistermärkena kommer att hamna i deras "Om mig" böcker. De känns bra att killarna är vaccinerade, men det känns också dåligt eftersom man faktiskt inte vet om de kan få några kroniska biverkningar såsom astma eller liknande. Om de skulle få det skulle jag garanterat känna mig skyldig, men det kändes ändå som jag hade att välja mellan pest eller kolera. Usss hatar att ta beslut om någon annans liv, men nu när jag har barn är det bara och vänja sig fram till deras 18 års dag.
DregelTheo till vänster.

Kommentarer
Postat av: Björn

HA Ha Tror du verkligen att du slipper boysen när dom fyller 18. Det finns ju män som bor hemma hos mamma vid o över 50-års åldern!

2009-11-25 @ 14:45:57
Postat av: Rebecka

Men de får fortfarande ta sina egna beslut om sitt egna liv när de är 18 år! Det var själva poängen.

2009-11-25 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0