Dalai Lama

Yippi, Theo är feberfri, eller han var det igår kväll men han var väldigt sval imorse så jag litar på att han är frisk. Väldigt skönt måste jag säga. För visst är det jobbigt och oroande när ens barn har hög feber.

När vi var på stan och letade efter en farsdag present så fick jag upp ögat för en bok om hur Dalai Lama ser på mänskliga relationer och hur man förbättrar dom. Först tänkte jag att detta är något för Emil, sen tänkte jag att nej, detta är något för mig. På framsidan av boken står det "Hur du förbättrar din förmåga till kärleksfulla relationer". Nu är jag ganska kritisk när jag läser och det är inte säkert att jag lär mig något av denna bok, men det kan vara värt ett försök. Så jag köpte den till mig själv för att bli en bättre människa, ni som står mig nära får väl se om det fungerar :P.

Kommentarer
Postat av: sandra

Får man låna den efter dej? Jag tror att det är något som jag skulle kunna behöva också! :)

2009-11-10 @ 08:48:44
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0