Friska

Så, nu tror jag att vi i stort sett är friska i vår lilla familj. Ja, vissa är mer eller mindre friska i huvudet, men annars så :P

Jag har övningskört långt idag, ca tio mil. Eftersom jag vägrade åka på motorvägen så blev det en hel del småvägar, eller "vägarna som gud glömde" med Björns ord. Ja tillslut kom vi fram dit vi skulle (en soptipp), och hem blev det motorväg, men inte med mig bakom ratten.


I vilken ålder slutar man uppmuntra barn när de rapar? Om E eller T rapar nu så får de höra "åhh vad duktigt" eller "bra killen". När börjar det bli "Uss vad äcklig du är" eller "Näe så gör man inte!". Bara en liten fundering som ni också kan fundera på.


Jag såg på "Bonde söker fru" nyss och tyckte att det var lite roligt när en av killarna som dejtar tjejbonden sa att han blev helt till sig av teknik och när tjejbonden höll på med det blev han ännu mer till sig. Det fick mig att fundera på om Emil skulle bli helt till sig om jag satt och programmerade eller tränade thaiboxning? Ja, vem vet.


Avslutningsvis vill jag bara berätta att Theo nu ställer sig upp. Han ställer sig mot bord, soffan och i sängen m.m. Supersött tycker jag och därför delar jag med mig av en bild när han står i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0