Virrig

När man har fått lite för lite sömn så blir man minst sagt lite virrig. Theo vaknade vid 21-tiden efter att vi hade lagt honom för natten och var kokhet. Tog tempen, vilken nu låg på 39,3. Lite panodil, vatten, byte av blöja och kläder och sen somnade han hos mig i soffan. Däremot sov han så oroligt så tillslut fick han sova bredvid mig i sängen. När klockan var runt 4 på morgonen så vaknade båda killarna och skulle ha välling. Theo har då fortfarande 39,3 i feber. Mer panodil och sen söver jag först Theo, därefter Elliot och till slut somnar jag själv. När jag vaknar ligger Theo bredvid mig i sängen....har inget minne av att jag har tagit upp honom, men mitt i allt virrvarr så måste jag ha gjort det. :P
Trots febern så leker Theo som vanligt. Theo längst fram med grodan i munnen.

Kommentarer
Postat av: ingberg

Hej på dig! vad läskigt med så hög feber! behöver ni hjälp så tveka inte att höra av er! steller mer en gärna upp puss var rädda om er puss magda

2009-11-09 @ 10:32:59
URL: http://ingberg.blogg.se/
Postat av: ingberg

Har nu ringt till vårdcentralen för huvudet, de skall ringa tillbaka om 1.5 tim, hoppas det är lungt, men jag har faktiskt hört att tio dagars huvudvärk kan vara farligt så jag hoppas inte det!!!!

influensa, hjälp vad svårt när de är så små, hur har du klarat dig då? kram saknar er

2009-11-09 @ 12:45:06
URL: http://ingberg.blogg.se/
Postat av: tvillingmamman

Baby proffsen, 295 kr st. :) dom är riktigt smidiga!! så skönt tat slippa hålla barnen osv, och nu kan dom ju bada tillsammans också :)

2009-11-09 @ 20:45:09
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0