Brio frukt orginal...

...håller jag just nu på och äter. Man kan inte äta många, jag har kanske ätit tio och mår redan illa av dom! Det kan kanske bero på att jag har ätit en liten påse Gott & Blandat innan, och så undrar jag varför inte mina gravidkilon försvinner?


Killarna är fortfarande hostiga och snuviga, idag har dessutom Elliots näsa runnit så. Ja, man kan ju inte ta med två små snorgubbar till öppna förskolan så jag promenerade bara till Berga (där öf är) och sen hem igen. Anledningen till att jag gick till Berga var att Rebecka, som jag brukar göra sällskap med, skulle på öppna förskolan. I vilket fall som helst så var vi ute i tre timmar totalt. Det tog två timmar till Berga och hem, med ett litet stopp på ICA Djurgårdsgatan, trodde att det skulle gå snabbare, men där ser man.


När vi kom hem så lagade vi mat och jag fick komma iväg och övningsköra lite med Björn. Jag körde lite landsväg idag och tränade på att hitta dragläget. Det kändes bra och jag är inte längre lika rädd för att köra, blir däremot ganska nervös när det är andra bilar på vägen. Sa jag inte till er att ni skulle hålla er inne när jag var ute?!?
Emils mamma passade killarna och de märks att de uppskattar när farmor är på besök!


Nu hörde jag någon gråta....tjo sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0