Fredag

Jag har varit ganska dålig på att skriva denna vecka. Det kan bero på att lusten inte funnits där, och inte har jag haft något vidare intressant att skriva om. Imorgon däremot blir första gången som jag kommer att sova borta från Elliot och Theodore. Emil och jag ska till huvudstaden och fira Sofias och Thomas 25-års dag. Tänk att min lilla Sofia har blivit så gammal, eller hon fyller egentligen inte förrän på måndag, men ändå. Jag ser väldigt mycket fram emot det och vi skulle även gå ut på en rockclub som Sofia hade blivit rekommenderad. Oufiten blir "look a like skinn" leggings m.m. Min kära mor och syster kommer att ta hand om småkillarna, och visst kommer det att vara jobbigt, men någon gång måste vara den första att vara ifrån dom så....

Kommentarer
Postat av: ingberg

Hej hoppas du får en trevlig helg /

www.ingberg.blogg.se

puss och kram

2009-10-31 @ 15:06:40
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0