Ingen vill veta var du köpt din tröja...

Jag satte på mig en tröja igår morse som Emil kommenterade ungefär såhär: Gu, va ful! Den är verkligen genuint ful! Den ser ut ungefär som den Mark Darcy och Bridget får på julen (för er som sett Bridget Jones).
(Här är Mr Darcys jultröja)
Camilla kommer förbi senare på dagen. När hon kommer innanför dörren utbrister hon: Åhh vilken snygg tröja!
Ja...vad ska man säga? Lycklig över min snygga tröja promenerade jag och Camilla, tillsammans med våra småpojkar ner till stan.
(Min "jultröja")
Inte ett dugg lika va? ....

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tycker oxå att tröjan va snygg! Emil har juh ett av mina plagg att hata oxå... det svarta linnet med gröna figurer på! :)

2009-10-14 @ 11:37:45
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja, han är en plagghatare!

2009-10-14 @ 16:01:26
URL: http://bekkka.blogg.se/
Postat av: veronica

hahahahah vad taskigt! Jag tycker den är gullig!

2009-10-14 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0