Jobba

Igår jobbade jag min första dag på hur länge som helst. När jag kom till jobbet så fick jag ett väldigt varmt välkomnande och jag känner mig verkligen hemma på min arbetsplats, det känns lite som ett andra hem. Det var härligt att träffa alla arbetskamraterna igen. Jag har ju varit på besök några gånger sen E och T föddes, men det är inte alla har varit där då, det var det inte igår heller. Men förhoppningsvis ska jag jobba en dag i veckan nu, så det finns tid att träffa alla :) Det fungerade bra att jobba, jag var lite nervös för att jag skulle ha glömt för mycket, som tur var hade jag inte det. Dessutom fick jag en påse full med kläder till E och T av en arbetskamrat, det går verkligen åt och jag tackar och tar emot!


Är lite hjärnslö idag. Jag och Sofia var ute och hade det supermysigt på Bishop Arms senare på kvällen. När jag gick och la mig vid tolv så var båda småkillarna vakna så jag och Emil fick försöka söva varsin, och det tog sin lilla stund. Jag tror jag sjung vaggvisor tills jag själv somnade med Elliot i famnen. Klockan halv fem så går killarna igång igen, då är det välling som gäller. Lyckligtvis somnade de om en halvtimma efter vällingen, därefter vaknar Theo klockan halv sju och då är det bara att gå upp och leka som gäller. Jag brygger jättestarkt kaffe och läser tidningen medan Theo leker av sig. Nu är klockan åtta och Elliot vaknade precis, jaha och nu vaknade visst Sofia också :) Dags för en andra frukost tror jag. Later.....

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är sånna nätter som gör att jag väntar lite till med att skaffa egna bäbisar...ja tycker att du ä duktig som ändå orkar!

2009-10-07 @ 16:36:02
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0