Mika

Äntligen kan man lyssna på Mikas senaste album The boy who knew too mutch på Spotify. Jag hoppas han lever upp till mina superhöga förväntningar!


Världens sötaste och mysigaste tvillingpojkar tyckte att de skulle sova i skift i morse. Det betyder att deras mamma bara fick sova till halv sex...börjar bli en vana. Det måste ändå vara skillnad med att ha en bebis, att man kan sova när den sover :) Däremot gick jag och la mig vid tio igår så jag har ändå fått min beskärda del sömn. Nu ska jag inte tjata mera om sömnen, även att den är väldigt viktig.


Idag blir det promenad i solen och sen ikväll är det Bodycombat med Sandra. Nu höll visst Elliot på att stoppa i sig en liten skruv som han slitit bort från väggen, means time to go. Hoppas ni har en trevlig dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0