Onsdag

Ja, då är jag anmäld till "Specialpedagogik" i vår. Just nu ser jag verkligen inte fram emot det, men så småningom eller iaf när jag är där så hoppas jag att min inställning förändras och att jag bara kommer törsta efter kunskap. Så blir det nog.


Pratade med mamma för ett tag sen. Frågade henne om hon och någon mera eventuellt kan vara barnvakt på alla helgona helgen. Anledningen är att Sofia kanske ska ha sin 25-års fest i Stockholm och om Emil kan följa med så behöver vi barnvakt över natten. Jag tror att det kommer kännas väldigt jobbigt att vara borta från grabbarna över natten, men någon gång måste väl vara den första och de är ändå nio månader då. Om det blir så, ska jag passa på att sova ut ordentligt.


Nu somnar jag snart, men först ska jag se "Bonde söker fru" och sen lägga fram kläder tills imorgon. Ska nämligen jobba då :).
Sofia tittar rart på Elliot
Oj, ska du sno Elliots mugg Sofia? Inte snällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0