Sovmorgon

Vaknade för en kvart sen (halv nio) och kände mig helt utvilad. Emil har tagit killarna nu på morgonen och jag tror alla tre ligger och sover i barnrummet nu :) Så otroligt skönt att få sova ut en dag. Jag drömde att jag gifte mig inatt. Allt var jättefint, klänning var svinsnygg och både Emil och jag var på toppenhumör. När jag däremot tittade ut i kyrkan för att se hur mycket folk som hade kommit så såg jag ingen från Emils familj. Jag vände mig till Emil och frågade: Har du glömt att bjuda din familj? Han svarar: Ja, det har jag visst, och såg skamsen ut. Sen kände jag hur jobbigt allt blev och tillslut vaknar jag, så det blev ingen vigsel i drömmen :P Jag får nog sköta inbjudningarna om vi gifter oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0