Älskarinna

Gick hemifrån klockan sex ikväll för att träna ett pass med Sandra. Passet hette Bodytoning och bestod av en halvtimmas step och en halvtimmas styrka. Jag ber om ursäkt till tjejen bakom mig (kräft-Sandra) för att jag hade lite svårt att hänga med i vissa steg. Jag längtade extra mycket på att få prata med Emil eftersom han inte sov hemma inatt (antar att han sov hos älskarinnan), men när jag kommer hem är lägenheten bäcksvart. Alla sover. Klockan är åtta. Jag värmer maten som Emil har lagat och sätter mig för att titta på idol. Det är faktiskt ganska skönt när alla sover, så efter idol blir det ett härligt bad och sen sova sova sova.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bara klorna som fattas när ja tränar! :)

2009-09-15 @ 21:31:31
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0