Födelsemärke

Har suttit och nojjat i flera dagar över Emils konstiga "födelsemärke" och mutade med att ta tvillingarna fyra dagar i rad om han kollar upp det. Så kom jag på att jag har ett eget födelsemärke som borde kollas upp, ett nytt som jag har fått under tån. Därför ringde jag själv hudläkaren som sa att jag var tvungen att gå till vårdcentralen för att få en remiss upp till hudkliniken. Hon tyckte att jag borde kolla upp det eftersom det är ett nytt under foten..så hmm det lät ju inte så bra men jag tror inte det är någon fara om man upptäcker dom i tid så att man kan ta bort dom.

Kommentarer
Postat av: averin

Betyder bara att du börjar bli gammal :P

2009-09-03 @ 11:40:13
URL: http://averin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0