Jobbet

Var och hälsade på hos Frubo idag. Det var, som alltid, lika trevligt att träffa alla och jag hann ta en kopp kaffe innan vi drog vidare på stan för att shoppa present med Sandra. Efter att jag slutade på Frubo så har det börjat en ny kille, han var inte där idag när jag kom så jag frågade en av de anställda vart han höll hus. Hon sa då att han var hemma och sov, ibland satt han uppe och spelade poker på nätterna så när lunchen kom var han så trött att han gick hem och sov. Hehe om jag satt uppe hela nätterna och var trött på lunchen skulle jag nog ändå inte säga att jag gick hem och sov, även om jag gjorde det?!? Han måste iaf bo väldigt nära sitt jobb och äta sin lunch j-vligt snabbt om han ska hinna sova under denna timma!
Annars så har jag idag fått se Camilla och Davids lilla plutt. Han var supersöt! Däremot får man inte veta hans namn förrän de har haft sin namngivningsfest. Alltså får jag fortsätta att kalla honom Kurt (som hans mag-namn). Kurt var jätteliten även om han vägde en hel del över medel, kan inte tänka mig att E o T har varit två och en halv gånger så liten som honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0