Scones

Nu har pojkarna somnat och jag har precis ätit en scones. Jag hittade ett recept på www.scones.se på ostscones. Supergott! Om man gillar scones rekommenderar jag verkligen den siten eftersom det fanns massvis med olika sorter att baka. Till mina scones avnjöt jag en kopp kamomill te (vilket man egentligen ska ha i ansiktet enligt Cosmopolitan :P).
Härlig scones med ost ovanpå. Mumma!
Jag vet inte om jag nämnde något om begravningsbyrån "Fondkistan" som ligger på S:t Larsgatan och som hade en barnkista stående i skyltfönstret? Iallafall så lade jag och Emil märke till detta när vi skulle till "De klomp" för någon vecka sen och vi var inte de enda. Två par bakom oss blev också ganska upprörda. Okej att barn dör, men att skylta med det anser jag är väldigt groteskt! Idag när jag gick förbi hade de bytt ut skyltningen och det stod lite blommor och sånt istället, bra jobbat begravningsbyrån.
Jag måste också så säga att om ni vill se bra bilder på E och T så gå in på dandrikkmuskelberger.blogg.se.
Elliot och Theo efter att ha ätit Smoothie som jag gjorde åt dom imorse bestående av banan, björnbär och yoghurt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Vilka fina bilder på pojkarna! SJukt söta!

2009-09-23 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0