Friska

Idag, efter 6 dagars feber förklarar jag Theo frisk, peppar, peppar att den inte kommer tillbaka i eftermiddag! Jag själv är nog också ganska frisk idag men känner mig fortfarande snurrig i magen efter att haft magkramper hela natten till torsdag.

Eftersom Emil var hemma från jobbet igår så ska jag vara hemma med killarna idag. Jag avbokade min dubbla körlektion som jag skulle haft idag och känner att det blir allt svårare att få ihop tid till detta körkort! Men det är bara att kämpa på när man hittar luckor i schemat. Skulle vara så skönt och en riktig befrielse att ha körkort och bil!!


Jag tror även att det vankas besök av Sofia idag! Redan 9:20 skulle hon vara här så det är nog bäst att börja göra sig i ordning snart!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0