I Rimforsa över påsk

Jag, Elliot och Theo åkte igår till Rimforsa för att umgås med mina föräldrar och syskon under påsken. Idag kommer även Emil hit för att joina oss. Det märks att de va ett tag sedan vi var i Rimforsa då småkillarna har sovit fruktansvärt dåligt inatt. Huset väcktes nog ca 100 ggr under natten :P Nu har jag druckit två stora koppar kaffe, ska gå och duscha och sedan gå till parken med skruttarna + ett gäng syskon (hoppas jag). Igår var vi ute i vårsolen och här kommer det lite bilder. Hoppas alla har en underbar påsk!

Elliot och morbror Samuel

Morbror Samuel, Elliot och morbror Josef

Patriks ben (knas att bära shorts nu men...), lilla E och delar av Moster V

Patrik och Elliot

Bläääää säger Theo

Elliot

Theo gillar läget

Och här gav Theo upp sin promenad i solen

Rättelse: Patrik stavas visst med C!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0