Satt och tittade igenom våra kort och hittade dessa från året som snart är förbi :)

För många månader sen tog Emil en paus i sitt systemkamerafotande så dessa bilder är minst ett halvår gamla, men visst är de härliga :)
Albert i domkyrkoparken
Skruttar i badet
Sofia och jag på min födelsedag
Elli-pelli och jag
Sandra, som man vanligtvis ser henne, med kameran i högsta högg.
Ledsen Elliot, en funderande Theo
Theo: - Ja, jag ger min napp till brorsan
Mobilsladd är gott!
Albert och Camilla i parken
Fina Magda
Theo
Elliot

Lite somriga bilder här på slutet men jag vill ändå passa på att önska mina (min) läsare en God Jul!!!

Kommentarer
Postat av: //E

sv: hallå hallå!tyvärr tror ja inte ja hinner följa med å äta den 22:a=/ Pengar kommer den 23 min föräldrapenning å barnbidraget kommer ju imorogon men ska gå en sista sväng å få klart julklapparna känns som det aldrig blir klart! Men man kanske kan ses efter julafton där nån gång i mellandagarna?! Har svårt å komma iväg själv då Anton vägrar äta annat än på mig fortfarande=/ Känns som han äter hela tiden så ja hoppas han kommer börja äta gröt å sånt snart så man kan göra lite saker längre tid på egen hand!

2010-12-19 @ 12:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0