Gamla vanor rostar aldrig...

Tjoho! Nu är klockan kvart över sju och jag, E och T har varit uppe sen halv sex. Trodde för några dagar sen att de kommit av sig med de fula vanorna att gå upp halv sex, men de hade de inte. Kan bero på att de somnade lite tidigare igår pga förkylning och för E:s del även feber. De verkar må lite bättre idag, så peppar, peppar...

Helgen som varit var lugn och skön. Filmkväll med Emil i fredags, middag på stan med Sofia och Sara i lördags och igår umgicks jag med E o T när Emil hjälpte en vän att flytta. Jo, systeryster och Niklas kom förbi en sväng också, Niklas hade med sig Pizza :).

Idag är det T:s namnsdag föresten, Maximilian. Grattis, grattis!

Jo, vi har fått dagisplats. På Banérgatan 21, ca 5 min promenad härifrån och vårt förstahandsval. Däremot är inte inskolningen förrän 15:e mars, men det ska jag väl fixa. Har stor hjälp av svärmor och hennes man när jag behöver vara på uni.

Kommentarer
Postat av: sis

Säg till när jag behövs, jag är ju ledig mestadels av tiden! :D

2010-02-03 @ 11:48:12
URL: http://veironflux.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0