Hipp hipp hurra, idag är det killarnas 1-års dag!

Jag kan inte fatta att det var 1 år sen som jag låg på sjukhuset i Örebro, fick beskedet om att killarna skulle ut med akutsnitt och fem i tolv inatt för ett år sedan kom lilla Elliot ut, ca 2 min senare togs Theo ut. Vid tre-tiden på natten fick jag träffa killarna för första gången, då låg de i varsin kuvös och var det ynkligaste jag någonsin sett. Jag kunde bara inte förstå att det var mina barn. Idag är de allt annat än ynkliga och jag förstår med lätthet att det är mina barn och om jag för en sekund skulle glömma bort det är det bara att se på Elliots humör eller Theos aptit :P.

Killarnas födelsedag firades med sång, paket och tårta på morgonen. Tårtan var allt annat än populär och Theo grät när han råkade sticka handen i den. Båda fick smaka lite tårta på en sked istället och även om det gick ner så var de enligt minerna ingen höjdare. Ett glädjerus för mig som inte tycker att de ska äta socker förrän det är ca 2 år. :) Paketet de fick innehöll en pelikan som åt bollar och skrek till lite då och då. En rolig grej!
Efter ett varmt bad, gröt och välling så sover Elliot och Theo. Grattis igen min stora killar!
Fågel, fisk eller mitt i mellan?
Yejj, fågel!
Mmmmm mums med tårta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0