Ingen träning=Sandra måste komma hem

Det blev ingen träning för mig idag heller. Däremot hade jag finbesök av Camilla på kvällskvisten och det var inte fy skam utan riktigt skoj! Det blev ingen träning med anledning av att Emil måste jobba över..........
......näe inte riktigt sant, eller jo han ska jobba över men jag hade antagligen inte tränat ändå. Jag saknar min träningskompis och det är svårt att pallra sig iväg i kylan helt själv. Mina biceps har börjat hänga och kilona ligger orörliga på vågen. Bara så du vet Sandra, så är det hårdträning som gäller när du kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag ar definitivt pa! Sara kommer ocksa vilja vara med och trana sa nu ar vi annu fler! Lyckats overtyga Camilla an eller?

2010-01-27 @ 06:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0