Helg

Tentan är avklarad och jag blir förvånad om jag inte får ett godkänt på den, det känns bra! Nu är det söndag och killarna har precis slumrat till för förmiddagsvilan, emil och jag tittar på nyhetsmorgon och sedan blir det en sväng på stan och till parken. Skruttarna växer så det knakar så vi måste köpa nya skor till dom + 1000 par strumpor då de på något konstigt vis verkar försvinna :P
Det är en vecka på jobbet och sen drar jag till Stockholm för att träffa min kära Sofia! Ser verkligen fram emot en "tjejhelg"!
I fredags tog Emils lillasyster Jessica studenten och efter utspringet så var vi hemma hos oss och fikade/pastasallade, mycket trevligt! Grattis Jessica, den lysande framtid är din!
Jessica i reflexvästen!
Foto: Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0