Fredag

Sitter just nu och kollar på let´s dance. Willy dansar just nu och visst är det underhållning. Jag blev däremot lite fundersam när Anna Anka var med på The voice och berättade att hon hade blivit erbjuden en mängd pengar + en plats i finalen om hon deltog. Hmm då började jag fundera på om det är uppgjort att Willy fortfarande är kvar och att Elisabet Höglund var med så länge förra säsongen?


Idag har jag klippt och färgat håret. Jag har även jobbat mellan 8-15 så jag har varit borta hela dagen. När jag kom hem blev Elliot helt galen och klängde sig fast som en liten apa. Han har börjat göra det och det är så himla sött, han liksom virar om sina ben och armar. Theo däremot nöjde sig med lite kramar och sen somnade han :) Theo är lite mer crazy i sin pappa, iaf just nu. Det märks att de har perioder som de skiftar i, mer gnälliga, mer kramiga, mer hungriga, mer trötta, med mera, med mera. Det är skönt att de inte är i samma period samtidigt. :D Elliot somnade också toksnabbt när jag la honom i sängen. Det kändes nästan lite tomt.


Idag gick Elliot mellan dörrposten till vardagsrummet och soffan, han stannade även på vägen och plockade upp en leksak. Applåder för det!

Kommentarer
Postat av: sandra

duktiga Elliot! Går han mer än Theo nu?

2010-03-12 @ 21:50:01
Postat av: ingberg

nice! dina pojkar vill jag äta upp!! hihihi min första fråga hur gick inskolningen? och min andra är utslagen borta? puss

2010-03-15 @ 21:46:11
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0