Lugn fredagkväll

Sitter just nu och zappar mellan på spåret och let´s dans. Emil gick för ett tag sen iväg för att spela poker och småkillarna sover så jag är helt själv. Även fast det händer ganska ofta känns det skönt. Jag ska titta på "Solsidan", som enligt mig är en klockren serie!! Och sen blir det nog att lägga sig och läsa lite innan jag somnar.

E o T har börjat gå nu. Det kan bara gå några steg och sen faller de (eller slänger sig mot mig) men om några veckor så springer de nog omkring här som små illrar. Det är även bara knappt en vecka kvar tills de börjar på dagis. Jag tror det kommer bli super och inte är det så stimulerande att umgås med sin gamla mamma hela dagarna.

Min chef frågade idag om jag skulle jobba i sommar. Jag sa nej, denna sommar vill jag vara ledig med småkillarna och det ska bli sååå härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0