Dags att sätta igång igen kanske?

Nu har det varit ett väldigt långt uppehåll med denna blogg. Främst för att jag hade tänkt att lägga ned den och skriva ut det som jag har skrivit om småkillarnas första år. Jag kanske ändrar mig om att lägga ned den. Det är ju trots allt ganska skönt att skriva av sig lite ibland. Idag var första dagen på förskolan för barnen efter det långa sommaruppehållet. Den här sommaren har verkligen varit helt underbar. Jag önskar att jag kunde vara ledig varje sommar! Hmmm men vänta...jag är snart klar lärare och lärare=sommarlov eller?!? :) Just nu är mitt liv lite kaos. Men som vanligt tror jag att allt löser sig till det bästa och jag är hur glad som helst så länge alla är friska! Och vilka tokunderbara barn Elliot och Theo är. Det är klart jag tycker det eftersom det är mina egna men det är en helt otroligt underbar känsla att tycka så mycket om några små liv så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0