Allt annat...

Har en hemtenta som ska in om ett antal dagar men jag tänker på allt annat än min hemtenta. Denna hemtenta är dock ganska enkel, eller borde vara. Man får själv välja en frågeställning att skriva om. Jag har valt att skriva om samtalets inverkan på andraspråksinlärning, vilket jag är intresserad av. Men jag har svårt att koncentrera mig. Lyssnar på Kanye West och tittar ut på det härliga vårvädret. Snart ska jag gå och hämta skruttarna och det har gått ännu en oproduktiv dag. Det blir garanterat att sitta ikväll/natt för jag kan verkligen inte koncentrera mig på dagarna.


Om två dagar (torsdag) fyller Elliot och Theodore två år. Två år! Det är helt sjukt att det har gått två år sen de små kom. Fast o andra sidan känns det som om Elliot och Theo alltid varit här, om man tänker så är det helt sjukt att de bara har funnits i två år. :)


Idag har jag suttit och surfat på om det går några bra spelningar eller konserter som man kan gå på inom den närmaste framtiden för jag är sjukt sugen på live-musik, men jag hade ingen framgång. Om ni har några tips så skriv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0