3 år

Igår fyllde världens finaste killar 3 år! Jag förstår inte att tiden har gått så snabbt men samtidigt minns jag inte ett liv utan barnen. Tre-årsdagen började med lite paket och mysfrukost till födelsedagspresenten filmen "Trassel" vilket följdes av en dag på förskolan där det firades med sång och glass. 
Senare på kvällen var det kalas hos Emil som gällde för barnen och vid åtta-tiden sov Elliot som en stock. Theo satt uppe och såg hela "Trassel" med mig och tillsammans slocknade vi vid 22-tiden. En tidig och mysig fredagskväll med andra ord. Idag är det kalas hemma hos mig och hela gänget från Rimforsa kommer hit. Jag ska försöka slänga ihop en tårta som från början skulle se ut som Nicke Nyfiken hade jag tänkt men som nu får bli en rosa marsipantårta men lite pynt på. 
 Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0