God natt världen!

Efter ett besök av min kära mor somnade barnen som stockar och själv tänkte jag plugga lite men fastnade i stället i min iPhone. Efter att ha gjort om min facebookprofil och letat lediga jobb så hittade jag denna bloggapp. Kanske detta blir ett nytt tidsfördriv efter wordfeud? Jag kände också att jag var tvungen att skriva om mina jobbiga hormonförändringar. Behöver man tjuta för varenda småsak bara för att man är i en viss period? Räcker det inte att man har dessa känslostormar som gravid? Uppenbarligen inte! Med detta säger jag tack och god natt världen.


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tror att dina hormoner sympatiar med mej! :)

2012-01-06 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0